Lubisz to uczucie, kiedy Klient jest Ci wdzięczny za okazaną pomoc i opiekę? Samochody to Twoja pasja? Jeśli tak, dołącz do Zespołu Działu Serwisu w BMW DEX Premium – firmie, która łączy prestiż marki BMW z ugruntowaną pozycją na rynku. Jeżeli szukanie rozwiązań, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu długofalowych relacji łączysz z zamiłowaniem do nowoczesnych technologii i motywacją do osiągania celów, to mamy dla Ciebie idealną pracę.

BMW DEX Premium to Autoryzowany Dealer BMW, który obecnie do swojego Zespołu zlokalizowanego w Lubinie poszukuje osoby na stanowisko:

DORADCA SERWISOWY.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta
  • Doradzanie Klientom we wszystkich kwestiach związanych z obsługą i naprawą
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji Klientów
  • Sprzedaż usług, części i akcesoriów
  • Kontrola jakości wykonanej pracy pod względem zaspokojenia potrzeb Klienta
  • Fakturowanie zleceń
  • Ścisła współpraca z Działem Części i Akcesoriów
  • Współpraca wewnątrz firmy oraz z dostawcami zewnętrznymi
  • Realizacja wyznaczonych celów rocznych i miesięcznych, w zakresie sprzedaży usług oraz części zamiennych i akcesoriów

Oczekujemy od Ciebie:

  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze Klientów, zgłaszających się z problemami z zakupionym towarem
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej
  • Prawa jazdy kat. B
  • Wykształcenia minimum średniego
  • Sprawnej obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i współpracy w zespole
  • Umiejętności profesjonalnego zachowania w sytuacjach stresowych

Będąć Doradcą Serwisowym w BMW DEX  Premium, otrzymasz

  • Umowę o pracę
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o składowe: Część stała System premiowy oparty o ustalone wskaźniki System prowizyjny uzależniony od wyników indywidualnych
  • Część stała
  • System premiowy oparty o ustalone wskaźniki
  • System prowizyjny uzależniony od wyników indywidualnych
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Ubezpieczenie grupowe dla Pracownika i rodziny
  • Indywidualną ścieżkę szkoleniową
  • Możliwość spełnienia swoich ambicji oraz rozwoju w marce, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie

Czy chcesz Radość z Jazdy swoich Klientów uzupełniać obsługą na najwyższym poziomie, budując w ten sposób długofalowe relacje i zaufanie?Wejdź do gry i aplikuj.